Connect with us

Uudised

Politseitöötajad aitasid korrastada Kõpu Külamäe peoplatsi

HARDA ROOSNA
Tänavustele Kõpu Külamäe korrastustalgutele tulid appi politseitöötajad Tallinnast, 8. mail tehti ära suur hulk tööd.
PPA arendusosakonna valmisoleku ja reageerimise büroo juht Mait Siigur ütles, et kuna koos kolleegidega oli plaanis Hiiumaal ajada tööjuttu, võeti eesmärgiks teha ka üks heategu kohaliku kogukonna heaks. Pakuti abijõudu ka teistele, aga kuupäeva osas jõuti kokkuleppele Kõpu piirkonna arendusseltsiga Valguskiir.
Valguskiire liikmed hooldavad Külamäe peoplatsi ning igal Teeme Ära talgupäeval on seltsi liikmed ja vabatahtlikud peoplatsil korra majja löönud. Esimest korda tuldi meile appi mandrilt – 13 politseitöötajat oli tugev abijõud.
Kuna külaseltsil on sel aastal kavas restaureerida külakiik, soetada peoplatsile uus välimööbel ja meisterdada uus külavai, oli tööd rohkesti. Eemaldasime kiige kõdunenud osad, väligrilliplatsi ja külavaia, puhastasime ja immutasime välilava, seadsime lõkkematerjali kokku jaani­lõkkeks ja tasandasime-riisusime pinnast.
Seltsi liikme Robin Niidase mõte oli värvida üle Kõpu bussipeatuse ootepaviljon ja nii jõudsime tööjärjega ka peoplatsilt kaugemale. Majake sai uue värvikatte, ukse ja aknaraamid tahame Robini idee kohaselt värvida Reigi kihelkonna värvidesse, aga kohe samal päeval seda veel teha ei jõudnud. Nii jagub tööd ka edaspidiseks.
Külaselts omalt poolt kattis tublidele abilistele Kõpu rahvamaja ette lõunalaua, kus koos kiideti ilusat ilma ja nauditi tehtud tööd.

HARDA ROOSNA
Kõpu PA Valguskiir
juhatuse liige

Fotogalerii

Hiiumaa motoklubi Insula Deserta tegi laupäeval reisi Heltermaale, kus kasiti Ranna-Ellaks kutsutavat kuju. Lisaks külastasid motomehed üheskoos ka Hiiumaa maakauplusi. Fotod Eike Meresmaa

Digileht

Hiiu Leht 7.mail Luige baar tegi taas uksed lahti Ranna-Ella küüriti puhtaks Eakate peol 80 osalist Kergejõustiku ajalugu saab raamatuk Joonas Kiisler asus jahtklubi...

Uudised

“Lõpuks ometi“, “Ma olen seda päeva unes näinud“, “Mu päev oli korda läinud, kui uudist kuulsin“ – just sellised emotsioonid valdasid Luige Baari avamispeole...

Esmaspäeval algas õppus Kevadtorm, mis  toimub 17. maini peamiselt Pärnumaal, Läänemaal, Saaremaal, Hiiumaal ning Viljandimaal Mulgi vallas. Samas on vahetult õppuse eel, selle ajal...