Jälgi meid

Uudised

SKA kärbib Kärdla büroo lahtiolekut

Oktoobrist on sotsiaalkindlustus­ameti (SKA) Kärdla kliendi­teenindus avatud vaid kolmel päeval, varasema viie asemel.
SKA kliendisuhete osakonna juhi Liis Mesi sõnul võimaldab muudatus rohkem keskenduda e-kanalite kaudu esitatud küsimustele vastamisele. Ka pöördutakse ameti poole valdavalt infotelefonile helistades ning tõusutrendis on pöördumised e-kanalite kaudu iseteeninduses või elektronpostiga.
“Soovime vastata e-kanalite kaudu saabunud pöördumistele sama kiiresti kui klienditeenindusse tulnutele. Seetõttu otsustasime vähendada büroode lahtioleku­aegu kolmele tööpäevale piirkondades, kus klienditeenindusi vähem külastatakse. Kui selgub, et kolm päeva nädalas on mõnes piirkonnas selgelt vähe, saame vajadusel viia sisse ümber­korraldused,” selgitas Mesi.
Selle aasta esimese seitsme kuu jooksul külastas Kärdla klienditeenindust 514 inimest. Kärdla klienditeenindus Leigri väljak 5 on 1. oktoobrist avatud E kl 8.30 – 18, K 8.30 – 16.30 ja R 8.30 – 13.
Lisaks Kärdla klienditeenindusele lühendab amet kolmele päevale ka Valga, Põlva, Võru, Türi, Kuressaare ja Haapsalu klienditeeninduse lahtiolekut.

HIIU LEHT

Veel lugemist: