Uue transpordi arengukava loomise käigus on töörühmad mänginud ka mõttega, et rahvusvahelist lennuühendust peaksid suutma teenindada teisedki lennuväljad peale Tallinna lennujaama.
Rahvusringhäälingu uudisteportaal kirjutas eile, et üleriigilise 2030+ arengukava kohaselt peaksid nii riigisisest kui ka rahvusvahelist lennuühendust suutma kümmekonna aasta pärast pidada ka Pärnu, Kuressaare ja Kärdla lennuväljad. Ämari lennuvälja peaks saama muuta sobivaks kaubavedudele ja võtma kasutusele Tallinna suunduvate rahvusvaheliste lendude varulennuväljana.
“Kui tulevad mingid arengud, kus lennujaama füüsiline taristu saab piiranguks, siis pöördume riigi poole vastava taotluse ja rahaküsimisega. Tänasel hetkel on kõik meie jõupingutused suunatud sellele, et hoida regionaalseid lennujaamu heas tehnilises seisukorras,” kommenteeris Tallinna lennujaama kommertsdirektor Eero Pärgmäe.