Usun, et paljud, kes elasid kaasa Kärdla Põhikooli klaverisaamise loole, saavad olla väga rõõmsad, et klaver on kohal ja kasutusvalmis. Kindlasti tunneb ka meie pere klaveri üle rõõmu, aga veelgi suuremat rõõmu tunnen selle üle, mida see klaver laiemalt järjekordselt sümboliseerib. Klaver iseenesest on lihtsalt üks tehniline vahend ja on palju näiteid, kus ilma suurema eesmärgita soetatud asi jääbki seisma ja tegelikult ei täida eesmärki.
Suuremat rõõmu teeb aga see, et on olemas inimene, kes märkas probleemi, nägi laiemat pilti ja kellel on nägemus ning tahe probleem lahendada. Ning tal oli usk ka kogukonda, et kogukond tuleb kaasa.
Võite nõustuda või mitte, aga mina tootearendajana ja teenuse disaini rakendajana näen ka siin selgelt disainmõtlemise kasutamist, kuidas ühte probleemi lahendatakse.
Võite nõustuda või mitte, aga mina tootearendajana ja teenuse disaini rakendajana näen ka siin selgelt disainmõtlemise kasutamist, kuidas ühte probleemi lahendatakse. Õnneks on antud lähenemine universaalne ja seda saab rakendada enamike probleemide lahendamiseks.
Disainmõtlemine on loov lähenemine probleemide lahendamisele, mis keskendub kasutajate vajadustele ja ootustele. See protsess hõlmab viit etappi: empaatiat, probleemi määratlust, ideede genereerimist, prototüüpimist ja testimist.