Hiiumaa poliitiline maastik on pidevas muutumises ja seoses sellega on ka Hiiumaal konkurentsitult suurima liikmete arvuga PVO (Pühalepa Vabastus Organisatsioon) saanud tuhandeid kirju.
Inimesed pärivad aru, et kas midagi toimub, on toimumas või toimub kauges tulevikus? Põhjendatult on korduvalt esitatud küsimusi, et millega te tegelete, head juhid, ja kas te üldse millegagi tegelete? Kirjasaatjate tungiv soov oli teada saada, millal jõuab valimissõnum hiidlaste õuedele, aiamaadele ja kartulimaadele.
Nõutakse, et PVO peaks tutvustama programmilisi seisukohti ning rohkem vaatama, kuidas maainimene elab. Ei saa me magada, kui teame, et rahvas vajab meid rohkem kui kunagi varem.
Pidasime terve viimase nädalavahetuse ülipikka koosolekut, säästmata ennast ja suitsutatud tuulehauge. Toimusid eriti laiapõhjalised ning pikki tunde kestnud konstruktiivsed arutelud, kuidas ühildada reklaamikampaania mahepõllumajanduse ja personaalse lähenemisega valijatele.
Koosolekul osaleti vertikaalis ja horisontaalis. Kaasasime ka oma ala asjatundjad ja eksperdid. Õnnetust ei ennustanud tõesti miski. Teema oli olemuselt keerukas, kuid meil ei ole lahendamatuid ülesandeid.
PVO inimeste aju on loodud mõtlemiseks ja innovaatiliste ideede tulv, mis sealt verbaalselt välja purskub, on teatud hetkedel piirideta.
Nüüd asjast lähemalt.
Meil õnnestus õnneliku juhuse läbi saada ühelt Pühalepas elavalt PVO Väga Healt Sõbralt (nimi teada) suurepärane foto sõiduriistast, millega saame teostada edukat kampaaniat iga inimese õues.
Välja näeks protseduur sedasi, et meie sõidame õuealale, aiamaale või kuhu iganes Hiiumaa inimene soovib ja paneme traktori jõuvõtu võlli abil haakes oleva kampaaniamasina käima.
Soovitud kogus valimismaterjali lendab laiali ja samaaegselt toimub konstruktiivne vestlus isiku või tema pereliikmetega nende soovitud teemal. Vastame loomulikult kõigile tekkivatele küsimustele.
Meie arust on see väga hea variant, kus lisaks jutule saab ära tehtud tubli tükk maatööd. Töö tegi ahvist inimese ja ennast vaadates tundub, et oleme teel õiges suunas. Lisaks annab meie personaalne külaskäik valijale kinnituse, et lisaks vatramisele ja tühja loba ajamisele on kampaania taga ka reaalsed tulutoovad teod.
Etteruttavalt olgu öeldud, et tuleme loomulikult valijale ka vastu ja soovi korral võime teha kampaaniat tema enda olemasolevast materjalist, näiteks kompost, puulehed, vms
Kampaaniamasin on teadlikult valitud niivõrd võimas, et saame materjali soovi korral laiali pihustada ka koos komposteri endaga! Usun, et meie meetod oleks paljudele hiidlastele uus ja väga persoonipõhine lähenemine.
Asi võib tekitada hämmingut ,kuid arvan siiski, et originaalsus ja sõnumi jõulisus antakse meile andeks. Ise oleme oma uuendusliku lähenemise üle väga uhked, sest sellist kampaaniat pole minu teada varem saarel tehtud.
Alustame oma planeeritud tegevust jaanipäeva paiku ja võtame juba vastu kiiremate sooviavaldusi ja tellimusi kampaaniaga tutvumiseks. See päev jääb inimestele kauaks meelde.
Hiiu Leht tasuta reklaami ei tee aga kasutan võimalust ehk natuke ikka saab. Juhul, kui kellelgi Hiiumaal on vaja kampaaniat või tootereklaami, siis meie ainulaadne uuendustele orienteeritud meeskond on valmis teid koheselt aitama. PVO loovmeeskonna tahe on tõusta lähima aasta jooksul reklaami ja kampaaniate juhtivaks tegijaks Hiiumaal.
Taevas peab kuuluma tähtedele. Ilusat saabuvat suve kõigile. Jääme moodsaks ja sööme tuulehaugi.
