Jälgi meid

TRANSPORT

Nööbist kinni

Laevareisija üritas reedel mandrile sõita ent sadamas selgus, et madala veeseisu tõttu sõidab vaid parvlaev Harilaid, mille peale polnud lootust autoga pääseda. Reisija tahtis pileti tagastada, kassas öeldi, et see maksab 2 eurot ja soovitati pilet tagastada e-teeninduses. Koju jõudis laevareisija kell 7 ja selgus, et kell 6.30 väljunud laeva piletit enam tagastada ei saa. Õhtune tagasisõidupilet õnnestus küll tagastada, kuid piletilt arvestati maha 3,20 eurot. Miks on tagastustasu nii kõrge? Kas on õiglane küsida tagastustasu, kui laevad ei sõida ilmastikuolude tõttu ja pileti ostnud klient laevale ei mahu?
Vastab OÜ TS Laevad müügi- ja teenusevaldkonna juht Ele Reiljan: Piletite tagastamine on reguleeritud teenuste tüüptingimustes ja nende kohaselt kassades
e-pileteid tagasi ei osteta ning piletite tagastamise hiliseim aeg on 15 minutit enne reisi toimumisaega. Kui tegemist on Hiiumaa liini reisiga, mis jäi ära vedaja süül, siis selle pileti saab tagastada ka hiljem. Kui laevad ei sõida, siis ei võta me pileti eest, mida ei kasutata, ka tagastustasu. Reisija võiks kirjutada tagastamise soovi ja info aadressil info@praamid.ee Pileti tagastamistasu 3,20 eurot on toodud hinnakirjas ning see jäi võrreldes eelmise operaatori poolt rakendatuga samaks.

Veel lugemist:

TRANSPORT

TS Laevade juhatuse liikme ja teenindusvaldkonna juhi Ave Metsla sõnul kasvas veebruaris nii reisijate, sõidukite kui ka reiside arv ning seda mõlemal liinil. TS...

TRANSPORT

TS Laevad teenindas jaanuaris kahel liinil kokku 104 719 reisijat ja viis üle Väinamere 56 795 sõidukit ja haagist. Võrreldes 2021. aasta jaanuariga suurenes...

TRANSPORT

OÜ TS Laevad teenindas novembris kahel liinil kokku 122 909 reisijat ja viis üle Väinamere rekordilised 71 885 sõidukit ja haagist. Võrreldes 2020. aasta...

TRANSPORT

Eilsest kuni oktoobri lõpuni tehakse parvlaeval Leiger plaanilisi dokitöid ning Hiiumaa liinil sõidab Leigri asemel parvlaev Regula. TS Laevad teatas, et kõikide parvlaevade puhul...