Täna, naistepäeval tähistab esimest sünnipäeva Hiiumaa Kaubamaja, mille käive peale põhjalikke ehitus- ja renoveerimistöid on aastaga kasvanud 40 protsenti ja klientide arv 10 protsenti.
“Klientide arvu ja käibekasvu taga on uuenenud kaubavalik, kaasaegsed ruumid ning pühendunud personali järjepidev töö,” tunnustas Coop Hiiumaa turundusspetsialist Arno Kuusk.
Hiiumaa Kaubamaja ja Hiiu Konsumi juhataja on Alina Kuuse, kel aasta alguses täitus Hiiumaa tarbijate ühistus 20 tööaastat.
Juhataja kinnitas, et nii hiidlased kui kodusaare külalistest kliendid on uuendatud kaupluse ning kaubavaliku väga hästi vastu võtnud.
“Ei ole harvad juhud, kui esmakordselt Hiiumaa Kaubamaja uksest sisse astuvad kliendid kiidavad suurte kaubanduskeskustega võrdväärseid kaupluseruume, mitmekesiseid väljapanekuid ning nii Eesti kui maailmatasemel brändide tooteid,” vahendas juhataja külastajate muljeid.
Alina Kuuse sõnul on esimese aasta müügiedu taga Hiiumaa Kaubamaja naiskond koosseisus Annely Luik, Maiki Kibus, Ülle Kullaste ja Pille Sooster, kes aitavad klientidel õigeid kaupu leida ning tutvustavad uusi tooteid. Kaubavaliku uuendamisega tegeleb igapäevaselt tööstuskaupade ostujuht Kersti Vesilind, keda Hiiumaa tarbijate ühistu tunnustas möödunud aasta kokkuvõtteid tehes aasta mainekujundaja 2018 tiitliga.
Sünnipäevanädalal on Hiiumaa Kaubamajas palju uusi kaupu ja soodustooteid. Kõikide ostu sooritanute vahel loositakse iga päev välja sooduskuponge ja loosiauhindu. Täna kell 12 kostitab kaubamaja kõiki kliente sünnipäevatordiga. Homme, 9. märtsil on kaubamajja oodatud lapsed, sest kohal on Pipi ja alates kella 12.30st on avatud meisterdamise töötuba.
