Jälgi meid
Tüür bänner

UUDISED

Ostjad tulevad ka kliendileheta

Märtsikuus korraldas toidupoodide kett Rimi keskkonnakampaania “Tarbime targalt”.
Nii testis Rimi märtsikuu kolmel viimasel nädalal, mis juhtub, kui välja ei saadeta kliendilehte. “Nende trükkimine ja laialivedu ei ole väga keskkonnasäästlik tegevus,” märkis Rimi avalike suhete korraldaja Katrin Bats. “Meie müügid näitasid, et enamikus Eesti paikades kliendid sellepärast poodi tulemata ei jätnud,” leidis Bats, et küllap siis saadi info kätte ka muudest kanalitest.
Avalike suhete korraldaja möönis, et kaalumisel on, et kliendilehti peakski edaspidi senisest vähem trükkima: “Päris ära neid jätta veel ei saa, ent selge on see, et vajadus nende järele pigem väheneb.”
Keskkonna säästmiseks pakkus Rimi klientidele võimaluse osta toit kaasa oma karbiga. Ka see test kujunes Batsi hinnangul edukaks: “Huvilisi jagus ning mingeid suuri probleeme see endaga kaasa ei toonud.”
Muuhulgas testis Rimi kahes Saaremaa kaupluses, kuidas kliendid võtavad vastu selle, et poes pole kilest ostukotte üldse müügil ning õhukesi kilekotte enam tasuta ei saa, testperioodil maksis õhuke kott 5 eurosenti.
Bats märkis, et sel perioodil osteti poole rohkem korduv­kasutatavaid võrkkotte, millega saab puu- ja köögivilju koju viia plastikuvabalt: “Kilekottide hinnastamise eesmärk oligi pigem rõhutada, et kilekottidele on alternatiive.”
Aprillis teeb Rimi testi­tulemustest kokkuvõtte, mille põhjal otsustatakse, kuidas edasi. Oma karbiga söögi ostmine jääb Batsi hinnangul kindlasti võimalikuks ka tulevikus.
“Igal juhul sai selgeks, et klientide jaoks on keskkonnasäästlikud lahendused vastu­võetavad ning selle üle on põhjust kindlasti rõõmu tunda,” leiab Katrin Bats.

Veel lugemist:

UUDISED

Rimi kauplused suletakse jaanilaupäeval varem, sama teeb Selver, aga Hiiumaa Coop algatusega kaasa ei lähe. “Oleme liikumas selles suunas, et toidukauplused on tähtsamate pühade...