Miks on alates 3. augustist Kärdla PPA teenindussaal avatud senise viie tööpäeva asemel kolmel tööpäeval nädalas kell 9–17?
Küsimustele vastab Pärnu teeninduse vanem Annika Pärna: “Dokumendivahetus toimub üldjuhul kord viie aasta jooksul ja selle vahetamiseks sobivat aega on igaühel loodetavasti võimalik ette planeerida. Mugava ja kiire teenuse saamiseks on võimalik enne teeninduse külastamist broneerida omale sobiv aeg ja siis ei ole vaja muretseda ka teeninduses ootejärjekorras ootamise pärast. Dokumendi vahetamisega ei ole vaja oodata selle kehtivuse tähtaja lõpuni: uut võib taotlema hakata juba aegsasti. Ümberkorralduste käigus hinnati kliendivooge, töömahtusid ja ametnike arvu, et tagada ühetaoline ja selge teeninduskorraldus. Kliendivoogude analüüsist nähtub, et Lääne prefektuuri teenindustes on külastatavus pikendatud vastuvõtuajaga kolmapäeviti ajavahemikus 17–18 väheintensiivne ja jätkata sel ajal vastuvõtuga ei ole otstarbekas. Kärdla teenindussaali külastatavus on kogu vabariigi vaates kõige väiksem, aga oluline, et inimestel on võimalus oma kodukohas teenust saada. Seepärast oli otstarbekas teha ümberkorralduse otsus ja pakkuda edaspidi teenust Kärdlas kolmel päeval nädalas. Kärdla teenindussaali töötajaid ei koondata, külla aga vähendatakse töötamise koormust.”