Connect with us

Transport

Riik on kümne aastaga saarte laevaliiklusesse panustanud ligi 150 miljonit

Eesti riik on viimase kümne aasta jooksul doteerinud mandri ja Saaremaa ning Hiiumaa vahelist parvlaevaliiklust 140,6 miljoni euroga. Keskmiselt on Rohuküla-­Heltermaa ja Virtsu-Kuivastu liinide dotatsiooni maksumus kokku olnud keskmiselt 12,8 miljonit eurot. Dotatsioonitõus on majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi andmeil olnud igal aastal 7 protsenti. Kuni aastani 2016 opereeris liine Vjatšeslav Leedole kuuluv Väinamere Liinid OÜ.
2016. aasta oktoobrist hakkas liini teenindama Tallinna Sadama tütarfirma TS Laevad OÜ. Liini teenindav TS Lae-­
vad OÜ teenindas 2017. aastal kokku 2,2 miljonit reisijat ning 950 000 sõidukit. Virtsu-Kuivastu liinil teenindas ettevõte 1,7 miljonit reisijat ja 710 000 sõidukit ning Rohuküla-Heltermaa liinil 570 000 reisijat ning 240 000 sõidukit.

Veel lugemist:

Galerii

Traditsiooniliselt 1. mail peetava Kärdla päeva põhiürituseks kujunes linnajooks, mille võitsid Karl Johan Kastein ja Anni Kingsepp. Kultuurikeskuses peeti endise linnapeade osavõtul visioonikonverentsi ning...

Nööbist kinni

Kes tohib Hiiumaa vallavalitsuses kasutada kütusekaarti? Kas osavallavanematel on kütusekaart? Kas varasemalt (enne Aivar Viidiku juhtumit – R.V) on täheldatud kaartide väärkasutamist? Kuidas on...

Uudised

Neli aastat pole vald ohtlike jäätmete kogumisringi tellinud ja nüüdne osutas, kui suur vajadus tegelikult sellise teenuse järgi on, sest autod said enne täis,...

Digileht

Hiiu Leht 03. aprillil Eiffeli eelkäija sai 150 Ohtlike jäätmete ringil jäi ruumist puudu Kas osavallavanemal peaks olema kütusekaart? Kaks naist loovad Kärdlas ilu...