Möödunud aasta juunikuu lõpust, mil saartevaheline lennuühendus taastus, kuni detsembrikuuni on õhutranspordivõimalust Leedu lennuettevõtte Transaviabaltika teenindatava Saartelennuliinidega kasutanud 13 067 lennureisijat. Juunist detsembrini lendas Tallinna–Kuressaare–Tallinna liinil 7511 ja Tallinna–Kärdla–Tallinna liinil 5556 reisijat. 19kohalise lennuki keskmine täituvus sel perioodil oli Saaremaa õhuliinil
57 protsenti ja Hiiumaa liinil 42,6 protsenti.
Aasta viimasel kuul kasutas õhutranspordivõimalust 1690 reisijat, Kuressaare suunal oli 1072 lendajat ja Kärdla suunal 618. Transaviabaltika esindaja Eestis, Rene Must selgitas, et Kärdla suuna tagasihoidlik reisijate arv tuleneb sellest, et ilmastikuoludest tingituna jäi detsembris ära viis Tallinn–Kärdla–Tallinn lendu. Kuna detsembris oli väga tihti tihe ja madal udu, oli ettevõte sunnitud Kärdla suunal lende tühistama.
Must viitas, et Kärdla lennuväljale on kehtestatud oluliselt rangemad ilmastikust tulenevad miinimumnõuded lennukite maandumiseks kui näiteks Kuressaare lennuväljal. Nimelt võtab Kärdla lennujaam lennukeid vastu vaid juhul, kui pilvede alampiir on mere poolt maandudes vähemalt 140 m ja saare poolt maandudes vähemalt 100 m. Rangemad nõuded maandumiseks on kehtestatud, kuna Kärdla lennuväljal puudub täppismaandumisseade ILS, mis võimaldaks maanduda ka halvema nähtavusega.
Kuressaare suunal ei ole seni lennureise ilmastikuoludest tingituna ära jäänud. Detsembrikuus jäi teenindamata vaid üks lend, mille tingis lennuki tehnilise rikke kahtlus. Nimelt ei kustunud lennuki ukse sulgumist kinnitav signaallamp. Kuressaarde toimetati mehaanik, kes vaatas lennuki üle ja kinnitas selle korrasolekut. Selleks, et reisijad ei peaks asjatult ootama, toimetati kõik reisijad Tallinnasse bussiga.