Hiljuti oli Hiiumaal juhtum, kus 83aastane naine pidi sõitma Haapsallu, et ta saaks SEB-panga sealses kontoris pangakaardi sulgeda. Hiiumaal pole SEBil enam ammu kontorit ja nii pidi eakas naine pika sõidu ette võtma. Miks nõuab SEB-pank inimest isikutuvastamiseks pangakontorisse kohapeale?
Vastab SEB eraklientide segmendijuht Triin Raudsepp: “Pikenduskaardi valmimisest teavitame automaatselt ja selle kättesaamiseks on kliendil kaks võimalust. Valdav enamus, ligi 90 protsenti meie klientidest soovib kaardi kätte saada postiga koju ning ligi 10 protsenti eelistab minna kaardile järgi pangakontorisse. Kui klient soovib muuta pikenduskaardi kättesaamise viisi, palume tal võtta pangaga ühendust telefoni teel või läbi internetipanga.
Uue pangakaardi saab klient tellida internetipangas ja video teel, nende kanalite vahendusel on võimalik tellida see ka postiga koju. Alternatiivina palume kliendil uue pangakaardi taotlemiseks tulla turvariskide maandamiseks ja näost näkku tuvastamiseks kontorisse ning hiljem saame kaardi samuti koju saata.”
Küsis HARDA ROOSNA