Connect with us

Transport

Vastanud eelistasid otseläbimurret

Lääne Maavalitsus korraldas küsitluse, kus peaks asuma planeeritava Riisipere–Haapsalu–Rohuküla raudtee peatuskoht Haapsalu linnas vana raudteejaama piirkonnas. Peatuskoht sõltub Riisipere–Haapsalu ja Haapsalu–Rohuküla raudteelõikude ühendamise lahendusest. Kokku pakuti küsitlusega välja neli alternatiivi. Küsitlusele vastas 270 inimest, neist pooled eelistasid Rohuküla otseläbimurret ning kolmandik Rohuküla otse-
läbimurde ja ajaloolise jaama kombinatsiooni. Mõlemad Õhtu kalda alternatiivid said võrdselt 9 protsenti häältest.
“Oleme meeldivalt üllatunud, et nii paljud inimesed võtsid vaevaks meiega kaasa mõelda. Lisaks saime mitmeid toetavaid kirju, eelkõige Hiiumaa ja Vormsi elanikelt. Samuti uuriti, kuidas oleme arvestanud perspektiivse kaubaveoga ning kas väljapakutud alternatiivid on insener-tehniliselt teostatavad,” ütles Lääne maavalitsuse raudtee planeeringu projektijuht Liis Moor BNSile.
Lääne maavalitsus tutvustab teemaplaneeringu teist eskiisi jaanuari lõpus, planeeringu vastuvõtmine toimub
2016. aasta esimeses pooles.

Samal teemal 5. jaanuari Hiiu Lehes
“Haapsalusisene raudteelõik otsib teed”.

Veel lugemist:

Uudised

Hiiu Lehe toimetuse poole pöörduti küsimusega, miks saeti Käina lähedal elektriliinide alt maha isegi kadakad, ometigi ei kasva ju kadakas kunagi nii kõrgeks, et...

Uudised

Kolmapäeval  Kõpu poolsaare põhjaküljes Palli – Mägipe piirkonnas ja lõunaküljel Kaleste kandis tuvastatud rannikureostuse eemaldamiseks korraldab Hiiumaa vald talgud. Vabatahtlikud on oodatud appi reedel,...

Digileht

Hiiu Leht 26. aprillil Neli naist avavad Viskoosas poe Osa Käina ajaloost sai kaante vahele Kevadist ürdikuningat tuleb tikutulega otsida Maarjakask astub kadakale kannule...

Uudised

Päästeamet on reostust esialgu tuvastanud Kõpu poolsaare põhja- ja lõunakülgedes. Võimalik rannikureostus tuvastati Kõpu poolsaare põhjaküljes Palli – Mägipe piirkonnas ja lõunaküljel Kaleste kandis....