Connect with us

Uudised

Tarbijad liituvad teadmatusest tasulise teenusega

Tarbijakaitseameti poole on viimasel ajal pöördunud mitmed tarbijad seoses veebilehega, millele sattudes võib inimesele jääda mulje justkui osaleks ta pelgalt küsimustele vastates uue iPhone 6 loosimises. Tegelikult liitub ta tasulise sisuteenusega.
Loosimises osalemiseks peab inimene peale küsimustele vastamist sisestama oma telefoninumbri. Seejärel tuleb lehele sisestada sõnumi teel saabunud kinnituskood, mida tehes aktiveerib inimene aga automaatselt perioodilise sisuteenuse maksumusega
3,20 eurot nädalas.
Telefoninumbri sisestamise nõue ja viide võimalikule reaalsele võidule peaks inimeses tekitama küsimuse, kas nimetatud teenus on ikka tasuta. Kui tarbija on teenusega juba liitunud, kuid ei soovi edaspidi seda kasutada, siis tuleb selleks saata sõnum veebilehel märgitud numbrile.
Ameti andmetel on teenuse osutajaks Hong Kongis regis-
treeritud ettevõte. Leheküljel on esitatud eesti keeles teenuse tingimused ja teenuse hind, samuti kaupleja andmed. Seega on ettevõte seadusest tulenevad nõuded täitnud.
Tarbijakaitseamet tuletab meelde, et enne oma andmete sisestamist mõnele kodulehele tuleb kindlasti tutvuda teenuse sisu ja tingimustega, et vältida hilisemaid probleeme.

Veel lugemist:

Uudised

Septembris Käina kandis sadu astelpajupõõsaid tühjaks teinud Hiiumaa karu kadus pildilt üsna kohe peale seda. Seevastu novembris tuli aga Saaremaalt teade, et seal on...

Ahto ilmajutud

Paistab, et lumesajud on möödas (vähemasti mõneks ajaks) ja teatepulga võtab kalendrile kohaselt üle kevad. Tagasilööke veel talve suunas kindlasti tuleb, kuid see nädal...

Digileht

Hiiu Leht 29. märtsil Kas karu kolis Saaremaale? Hiiumaa soovib 2-eurosele mündile Kärdla koolist Soome professoriks Toomas “Tuut” Tross :Milleks meile on vaja teatrit?...

Persoon

Elu oleks võinud minna nii, et Annekatrin Kaivapalu õpetaks võib-olla tänagi Hiiumaal lastele eesti ja soome keelt nagu ta seda pea kümme aastat ka...