Sellest nädalast on Omniva postkastidesse pandud reklaam pakitud ehk kleepsuga kinni pandud.
Omniva meediasuhete juht Mattias Kaiv selgitas, et reklaamide pakkimine teeb lihtsamaks postikulleri töö, kuna reklaamid saabuvad postkontorisse juba postkasti kaupa pakituna.
“Uus masin komplekteerib reklaamid postkastipõhiselt üheks pakiks ja reklaamlehti hoiab koos väikene kleepsutükk trükiste serval, mis on ühtlasi kõige keskkonnasäästlikum võimalik lahendus,” ütles Kaiv. “Samuti reguleerib uus tehnoloogia paki paksust, seega postkasti mahtumisega probleeme ei teki.”
Kliendi jaoks on tema sõnul ainuke erinevus see, et reklaamid on postkasti pandud servast kokku kleebitud pakina. Erimõõdulised ja erikujulised postitused tulevad postkasti endiselt eraldiseisvalt.
Küsimusele, kas tegemist on keskkonnasäästliku lahendusega, vastas Kaiv jaatavalt: “Arvestades, kui palju energiat säästab see kohalike postikullerite jaoks, siis on tegemist kindlasti keskkonnasäästliku lahendusega.”
Uut reklaami komplekteerimise masinat testiti algul Hiiumaal, Haapsalus ja Lihulas. Siis lisandusid Valga, Viljandi ja Tõrva jaotuskeskused, esmaspäeval lisandusid testpiirkondade hulka ka Saaremaa, Võru ja Põlva. Järgnevate nädalate jooksul laienetakse aga üle kogu Eesti. Uus tehnoloogia aitab oluliselt vähendada postikullerite postiringieelset käsitööd, kuna reklaampakid saabuvad jaotuskeskusesse juba iga postikulleri jaoks pakituna.