Connect with us

Turism

Ilus Hiiumaa lõi laineid FBs

Selleks, et suurendada maakondade nähtavust Eesti turismipildil, korraldas EASi  turismiarenduskeskus 15 nädala pikkuse kampaania “Puhka Eestis” Facebooki lehel. Sinna said turismiinfokeskused üle Eesti nädala jooksul teha postitusi oma maakonna huviväärsustest, sündmustest, atraktsioonidest ja muust.
Turismiinfokeskuse juhataja Heleri Uus rääkis, et Hiiumaa nädalal, 8.–14. septembrini, võlusid nad “Puhka Eestis” FB kasutajaid virmaliste, tormise mere ja sügiseste loodusandidega. Hiiumaa postitus “Öine fotomatk: virmalised, äike ja muu müstika” kogus 15 nädala jooksul enim meeldimisi ja on ilmselt ka läbi aegade “Puhka Eestis” FB populaarseim postitus. Keskmiselt kogus iga Hiiumaa postitus 364 meeldimist, mis oli samuti parim tulemus.
“Puhka Eestis” on 123 718 fänniga Eesti populaarseim FB leht, edestades Postimehe ja Toomas Hendrik Ilvese fännilehti.

Veel lugemist:

Uudised

Pressinõukogu arutas Kärdla osavalla vanema Aivar Viidiku kaebust Hiiu Lehes 29. detsembril 2023 ilmunud artikli „Arvo Haasma paneb Kärdla muusikakooli juhtimise maha“ peale ja...

Digileht

Hiiu Leht 23.veebruaril Transpordiamet esitas aastaid valeandmeid Kärdla kool vajab klaverit Hiidlased panid narvakad hümni laulma Sündinud Eesti riigi sünnipäeval Lugu poolsaare moodi saarest...

Uudised

Hooandjas käima lükatud kampaaniaga soovib Kärdla kool kokku saada 6500 eurot, et soetada uus klaver, mille maksumuseks on 9900 eurot.  Kärdla kooli õpetaja Raili...

Uudised

Hiljuti Transpordiameti poolt välja antud pressiteatest lähtub, nagu oleks Kõpu tuletorni külastatavus aastaga kukkunud 7000 inimese võrra. Peale Hiiu Lehe eelmise nädala artiklit selgus,...