Noorte seas populaarne juutuuber Nele Kirsipuu pärjati oma Hiiumaaga seotud videoseeria Ohtude Saar eest Kuldmunaga suhtekorraldus/influencer marketing valdkonnas. Kõiki videoid on kokku vaadatud juba ligi 300 000 korda ning need on saanud Kirsipuu fännide seas tohutult positiivset tagasisidet.
Tegelikult on Ohtude Saar aga animeeritud mängufilm, mis jõuab Eesti kinolinadele tänavu talvel. Selle sisu keskmes on reaalsed tehnikad, millega lapsed üle terve maailma saavad kindlustada oma ellujäämise kõige ekstreemsemates ilmastikutingimustes.
Multika eelpromoks ühendatigi jõud Nele Kirsipuu ja päästeametiga ning loodi unikaalne seikluslik videosari. Kampaania eesmärk oli jõuda nulleelarvega võimalikult laia sihtgrupini – eelkõige Eesti laste ja noorukiteni. Seetõttu valitigi mõjuisiku turunduse formaat, mis oleks ühest küljest meelelahutuslik, kuid kindlasti ka õpetlik. Sobivaimaks mõjuisikuks osutuski praegu peamiselt Hiiumaal tegutsev Kirsipuu, kes sobitus hästi sihtgruppi kõnetama, kuid annab multifilmis ühele karakterile ka oma hääle.
Videote tegemiseks oli meeskonna kasutuses päästeameti kõige ägedam varustus – pommirobotid, helikopterid ja unikaalsed koolitused. Iga kuu ilmus üks unikaalne video, kus Kirsipuu valmistub selleks, et saada eriagendiks ning peab seetõttu rinda pistma erinevate ülesannetega, mille Agent Pii multifilmist on talle ette söötnud. Selle raames veetis Kirsipuu päeva näiteks Kärdla päästekomandos, kus õppis toime tulema tulega, veetis öö üksinda metsas ja kukkus läbi jää.