Jälgi meid
Hiiumaa Glögikohvikute Päev 23.11-07.12

UUDISED

Hiiumaa kampaaniad Saksamaal ja Soomes jõudsid kümnete miljoniteni

Klipis osalevad näitlejad enne võtet Tahkuna tuletornis | Eike Meresmaa
Suve läbi kestnud digikampaaniad jõudsid rohkem kui 77 miljoni külastajani ning tõid saare kodulehele sadu tuhandeid uusi külastajaid. 

Taolised kampaaniad olid Hiiumaa esimene ulatuslik turundusaktsioon väljaspool Eestit, selleks avati ka saare veebivärav hiiumaa.ee saksa ja soome keeles. Hiiumaa turismiklastri juhi Kristel Üksvärava sõnul on eesmärgiks näidata, et välismaalased on Hiiumaal oodatud ning külastusinfo on kättesaadav ka nende emakeeles. Kampaaniad viidi läbi Googles, Youtubes, Facebookis, Instagramis ja teistes keskkondades.

Veel lugemist:

ULGUHIIDLANE

Nelja poja ja abikaasaga elab Kanepis, väikeses Põlvamaa alevis hiidlane Maarja Lihten. Pere ei teadnud enne kolimist Kanepi kohta suurt midagi. Nüüd, kolm aastat...

TOIT

Kilu on praegu ilus, suur ja värske ning kohe kutsub kokkama. Ene Reidma juhendamisel valmistame klassikat, mida pole palju nimetada üheks hiidlaste rahvusroaks. Pahlakilu...

KÜLALUGU

Kui Tahkuna ots ja tuletorn on vaieldamatult Hiiumaa üks tuntumaid paiku, siis poolsaare alguses leiab aga kesk metsa külasid, kus vaid mõni elanik.

UUDISED

Keskkonnaagentuur avaldas kaardi, kuhu koguti kokku eestlaste lemmikkohad. Kokku kogunes Eesti kaardile 181 lemmikkohta, mis kõik asuvad looduses ja igal lisatud punktil on eriline...