Saaremaa Laevakompanii oli valmis mõneks ajaks rentima oma laevad riigiettevõttele, mille uued laevad ei jõua 1. oktoobriks valmis. Kuid rendile võetud St Ola ja Harilaid tulevad liinile koos Väinamere Liinide meeskondadega ja Saaremaa Laevakompanii seatud tingimustel.
Ilmselgelt näitas Leedo taas kord riigile koha kätte, pannes prahtimislepingusse kirja, et ülevedu koos lossimise ja laadimisega kestab kuni kaks tundi.
Uskumatult kõlas ??? Padari ülestunnistus, et läbirääkimistel, kus oli määravaim laevad ülepea rendile saada, jäi selline detail nagu üleveoaeg piisava tähelepanuta.
Lootus, et Leedo laev võiks kahe tunni seatud piirist sõita liinil sama kiiresti kui praegu või kiireminigi, on pigem olematu.
Hiidlased kindlasti mäletavad, kuidas laevad Hiiumaa liinil tigusid, et kütust kokku ja üleveokulusid all hoida. Vaevalt, et see argument praegu määrav oli. Pigem annab see märku, et Leedo ei oska kaotada – käib kohut ja maksab kätte, kus saab.
Jah, mõned tarkpead saavad veel kord kiita, kuidas nutikas ettevõtja ikka lolli riiki pügab, aga eks sellised sammud mõjuta ka ettevõtja enda mainet.
Loodetavasti oli see nüüd tema viimane võimalus hiidlastele “kingitusi” teha.
9. september 2016