Oktoobrist on sotsiaalkindlustusameti (SKA) Kärdla klienditeenindus avatud vaid kolmel päeval, varasema viie asemel.
SKA kliendisuhete osakonna juhi Liis Mesi sõnul võimaldab muudatus rohkem keskenduda e-kanalite kaudu esitatud küsimustele vastamisele. Ka pöördutakse ameti poole valdavalt infotelefonile helistades ning tõusutrendis on pöördumised e-kanalite kaudu iseteeninduses või elektronpostiga.
“Soovime vastata e-kanalite kaudu saabunud pöördumistele sama kiiresti kui klienditeenindusse tulnutele. Seetõttu otsustasime vähendada büroode lahtiolekuaegu kolmele tööpäevale piirkondades, kus klienditeenindusi vähem külastatakse. Kui selgub, et kolm päeva nädalas on mõnes piirkonnas selgelt vähe, saame vajadusel viia sisse ümberkorraldused,” selgitas Mesi.
Selle aasta esimese seitsme kuu jooksul külastas Kärdla klienditeenindust 514 inimest. Kärdla klienditeenindus Leigri väljak 5 on 1. oktoobrist avatud E kl 8.30 – 18, K 8.30 – 16.30 ja R 8.30 – 13.
Lisaks Kärdla klienditeenindusele lühendab amet kolmele päevale ka Valga, Põlva, Võru, Türi, Kuressaare ja Haapsalu klienditeeninduse lahtiolekut.
HIIU LEHT