Tegemist ei ole poe, vaid elektritöödega tegeleva ettevõttega. 21 aastat on siin tegutsetud ning elektrialase nõu ja elektritöödega oma kliente aidatud. Firma on väike ja hetke majandusolukorras puuduvad võimalused igale kliendile isiklik teenindaja palgata. Minul oli pooleli tööalane kõne, mida ei saanud kohe lõpetada, sest tegemist oli samuti kliendiga. Pr Ellen tahtis elektritööde kohta nõu. Tagaruumist tulnud naisterahvas ei olnud pädev seda edastama. Ta vabandas ja palus oodata. Telefonikõne kestis vähem kui 15 minutit. Elu on selline, et arsti juures, poes või kus iganes, peab vahel ikka järjekorras ootama. Vabandame pr Elleni ees ja mitte kuidagi ei tahaks, et ta ennast sandina tunneb. Lõpetuseks – klient on ainult siis kuningas, kui ta käitub kuninglikult.
JÜRI VALS
OÜ I V Elektritööd juhatuse liige