Connect with us

Juhtkiri

Kokkuhoid ohutuselt?

Suur rõõm, et Kärdla tänavaid remonditakse, kuigi sel kiirustamisel on juures kommiraha maitse ja õhus hõljub lähenevate valimiste lõhna.
Linna ühe käidavama, Rookopli tänava ääres on nüüd paari meetri laiune kraav, mis tundub ohtlik.
Ja ei maksa linnaametnikel valetada, et kraav on sama lai ja sügav kui see oli enne – kraav neelas ühe aiagi. Olgu, ehk lähebki nii, et kraavikaldale rajatakse turvalisuseks mururiba, juba on öeldud, et teepiiret sinna ei tule, aga see on fakt, et kraav on igatpidi suurem kui varem.
Küsisime, kas polnuks mõistlikum kraav drenaažitorudesse peita ja selle arvel tänavat veel ühe kõnnitee jagu laiendada. Teedemeeste jutust selgub, et linn drenaažisüsteeme ei hoolda. Nii on need ammugi umbes ja uputused jätkuvad.
Muidugi on kraav sel juhul odavam variant, aga kui see tuleb turvalisuse arvelt, kas see siis ikka on kokkuhoid? Teekate küll püsib ja uputusi ehk ei tule, aga inimesed?
Kui alla 4000 elanikuga Kärdla linn sai tänavuseks teeehituseks vaid poole vähem raha kui 98 000elanikuga Tartu, siis võiks ikkagi leida raha vähemalt teepiirde ehitamiseks.
Ja drenaaže tuleb ükskord ikkagi puhastama hakata.

3. september 2013

Veel lugemist:

Fotogalerii

Hiiumaa motoklubi Insula Deserta tegi laupäeval reisi Heltermaale, kus kasiti Ranna-Ellaks kutsutavat kuju. Lisaks külastasid motomehed üheskoos ka Hiiumaa maakauplusi. Fotod Eike Meresmaa