Connect with us

Uudised

Hiiumaa kampaaniad Saksamaal ja Soomes jõudsid kümnete miljoniteni

Klipis osalevad näitlejad enne võtet Tahkuna tuletornis | Eike Meresmaa
Suve läbi kestnud digikampaaniad jõudsid rohkem kui 77 miljoni külastajani ning tõid saare kodulehele sadu tuhandeid uusi külastajaid. 

Taolised kampaaniad olid Hiiumaa esimene ulatuslik turundusaktsioon väljaspool Eestit, selleks avati ka saare veebivärav hiiumaa.ee saksa ja soome keeles. Hiiumaa turismiklastri juhi Kristel Üksvärava sõnul on eesmärgiks näidata, et välismaalased on Hiiumaal oodatud ning külastusinfo on kättesaadav ka nende emakeeles. Kampaaniad viidi läbi Googles, Youtubes, Facebookis, Instagramis ja teistes keskkondades.

Veel lugemist:

Uudised

Viscosa kultuuritehase eestvedajad ostsid neljapäeval Kõrgessaare mõisa viinaköögi ning jätkavad seal majutusasutuse pidamist, lootes samas, et hoonest saab ka kogukonnakeskus. Hotell Utoopia hakkab omanike...