Jälgi meid
Tüür bänner

UUDISED

Kärdla lennujaama juht Allan Mäll koondati

Tallinna lennujaam teatas, et koondab regionaallennujaamade juhid, teiste seas sai koondamisteate ka Allan Mäll.
20 aastat Kuressaare lennujaama juhtinud Mati Tang rääkis ajalehele Meie Maa, et Kärdla, Kuressaare, Pärnu ja Tartu lennujaama juhid kutsuti esmaspäeva hommikul Tallinna, kus kõigile korraga anti üle koondamisteade. Tang ütles, et jutud struktuurimuudatustest ja koondamisest varem tema kõrvu ei ulatunud. “Ehk teisisõnu, võrdlemisi ootamatu,” oli tema kommentaar.
Kärdla lennujaama juhataja Allan Mäll toimunu kohta kommentaare ei jaganud. Ütles vaid, et ametikoht praegusel kujul koondatakse 6. septembril.
Järgmise aasta 10. märtsil oleks tal Kärdla lennujaama juhi kohal täis saanud kümme aastat.
Uus amet – käitusjuht
Tallinna lennujaama saadetud pressiteates selgitati, et muudatus ei puuduta regionaalsete lennujaamade igapäevast toimimist, reisijaid ega töötajaid. Küll muudetakse juhtimismudelit ja sügisest liidetakse ühtse juhtimise alla Tartu, Pärnu, Kuressaare ja Kärdla regionaalsed lennujaamad.
Uues struktuuris on lennujaamadel üks ühine juht. Konkurss selle koha täitmiseks kuulutatakse välja juba sel nädalal ja uus juht peaks tööd alustama hiljemalt oktoobris.
Igas lennujaamas nimetatakse ametisse lennujaama vastutav käitusjuht. Pressi­teates selgitatakse, et käitus­juht on kohapealse meeskonna juht, kes igapäevaselt jätkab oma seniste tööülesannete täitmist, aga vastutab ka lennujaama reisijate heaolu ja lennuvälja tööshoidmise eest.
“Eesmärgiks on leida käitus­juht olemasoleva personali hulgast,” ütles Tallinna lennujaama kommunikatsioonijuht Margot Holts. Ta ei välistanud, et mõni praegustest juhtidest jätkab käitusjuhi ametikohal.
“Kindlasti on nad kõik väga oodatud kandideerima regionaalsete lennujaamade juhi kohale,” lisas Holts.
Eesmärk mahtuda sihtfinantseeringusse
ASi Tallinna Lennujaam juhatuse esimees Riivo Tuvike ütles, et riigieelarveline panus regionaalsetesse lennu­jaamadesse lähema kahe aasta jooksul ei suurene, samal ajal tuleb tagada lennujaamade majanduslik efektiivsus, toimimine ja täita püstitatud eesmärgid.
“Nelja jaama toomine ühtse juhtimise alla on selles olukorras loogiline asjade käik,” ütles Tuvike.
Samas kinnitas ta, et kõik regionaalsed lennujaamad on ettevõtte jaoks väga olulised ja kindlasti jätkatakse panustamist nende arengusse.
Tartu, Pärnu, Kuressaare ja Kärdla lennujaamas on ametis 64 töötajat ehk 17 protsenti ettevõtte töötajatest. Samas teenindasid regionaallennuväljad mullu u 60 000 reisijat ehk vaid 2 protsenti ASi Tallinna Lennujaam reisijate kogu­arvust. Tartu lennujaamas teenindati 26 092, Kuressaares 23 166, Kärdlas 9943 ja Pärnus 920 reisijat.
Regionaalsete lennujaamade käitamiseks kulub aastas 4,17 miljonit eurot, sellest 3,3 miljonit eurot on erinevad sihtfinantseeringud ja alla 1 miljoni euro omatulu.
“Regionaalsete lennu­jaamade puhul ongi oluliseks eesmärgiks, et nende majandamine oleks võimalik sihtfinantseeringu raames,” selgitas Margot Holts. “See on oluliseks ajendiks muudatuste tegemisel, sest lähiaastatel ei ole põhjust arvata, et sihtfinantseering kasvaks, ent kulud kasvavad kindlasti.”

Veel lugemist:

UUDISED

Sotsiaalkaitseminister Signe Riisalo valla­valitsust ei kuulanud ja Hiiumaa ohvriabi töötaja ametikoht koondati märtsist ehkki olukord on muutunud ja abivajajate arv võib hoopis kasvama hakata....

UUDISED

Sotsiaalkindlustusameti ohvriabi ja ennetusteenuste osakonna töötajate arv kasvab nagu pärmi peal, aga Hiiumaa ainus ohvriabitöötaja koondatakse. Viie aastaga on Sotsiaal­kindlustusameti (SKA)­ohvriabi ja ennetusteenuste osakonna...

TRANSPORT

Silver Luik hakkab lisaks Tallinna lennujaamale käitama ka regionaallennujaamu. Regionaalsete lennujaamade ühise juhi konkursil osales üle saja kandidaadi, kellest viimasesse vooru pääses viis kandidaati....