MTÜ Meedia Misjon heategevuskampaania “Märka ja aita märgata!” pidas jõuluajal meeles ligi sadat Hiiumaal elavat üksikut inimest.
Ühing kutsus Hiiu Lehe veergudel annetama raha või tegema kingitusi inimestele, kes elavad puuduses, lähedasteta või armastuseta ning ühingu liikmed võtsid enda ülesandeks kingid neile jõulu eel kätte toimetada.
Ettevõtmist vedanud ühingu liige Madis Roosimaa
ütles, et kampaania kulges alguses vaevaliselt, aga viimaste jõulueelsete päevadega kujunes siiski edukaks. “Saime pöörata tähelepanu 95 inimesele üle Hiiumaa, kas siis toidu- või meenekotiga,” ütles Roosimaa. “Tagantjärele oleme saanud teateid veel mitmete üksikute inimeste kohta, kellele meie kampaania raames kingitust ei tehtud – nii et arenguruumi veel on.”