Swedbanki kommentaar juhtumile, kus Kärdlas elava Sirje (nimi muudetud) pangakonto tühjendati Bangkokis asuvast sularahaautomaadist.
ASi Swedbank pressiesindaja Mart Siilivask: “Konkreetsest loost me rääkida ei saa, sest meil ei ole kliendi nõusolekut, kuid saan rääkida üldiselt. Tegeleme igapäevaselt kaarditehingute monitooringuga, mille käigus tuvastame võimalikku kaartide kuritarvitamist. Kaardiandmete kuritarvitamiseks on erinevad võimalused: kopeerimisseadmed, ebaturvaline internetikeskkond, paha kaupmees, kliendi hooletus. Selleks, et kuritarvitamist vältida, tuleb alati oma kaardil silma peal hoida, PIN-koodi sisestades seda vajadusel ka käega varjata. Kui on vaja kaart teenindaja kätte anda, siis jälgida, mida ta sellega teeb ja vajadusel kaardiga terminali juurde kaasa minna. Alati peale välismaalt naasmist tasub oma kaardi PIN-kood ära vahetada. Internetis ostes tuleb kõigepealt veenduda, et tegemist on turvalise keskkonnaga. Ja nagu ikka – kui meie uurimise tulemusel selgub, et tegemist on kaardi kuritarvitamisega, siis kliendile vastav summa hüvitatakse.”