Ööl vastu 24. augustit alanud Rukki kanali tuukritööd on lõppenud ning ööl vastu teisipäeva alustas Insenerehituse AS hooldussüvendustöödega.
Veeteede ameti hüdrograafia ja navigatsioonimärgistuse teenistuse juhataja Kaidi Katuse sõnul õnnestus tuukritel merepõhjast edukalt üles tõsta kõik suuremad kivid ja esemed ning nüüd saab hanke võitnud lepingupartner alustada hooldussüvendustöödega.
Töid teeb Taani lipu all sõitev süvenduslaev Margrethe Fighter, mis on 34,5 meetrit pikk ja kandevõimega 425 tonni. Selleks, et mitte segada parvlaevaliiklust, tehakse kõik hooldussüvendustööd öösiti, õhtul kella 23.15st kuni hommikul kella 6ni.
Vastavalt väljastatud vee erikasutusloale peavad kõik tööd olema tehtud 15. oktoobriks. Eesmärgiks saada kanali minimaalseks sügavuseks 5,2 meetrit, mis tagaks parvlaevaliikluse mandri ja Hiiumaa vahel ka madala veetaseme korral. Sügavused on arvestatud Amsterdami nulli alusel.
Tööde maksumus on 650 000 eurot, millele lisandub käibemaks 130 000 eurot.
Veel lugemist:
UUDISED
Milline on Rukki kanali sügavus praegu ja kas saame kevadele vastu minna, kartmata nn Rukki kriisi kordumist, küsisime veeteede ametilt. Rukki kanali hooldussüvendustöödest on...
UUDISED
Veeteede ameti meresõiduohutuse teenistuse 2018. aasta kokkuvõte näitab, et ohutuse seisukohalt on olukord Eesti vetes hea ja aasta möödus Eesti vetes ilma väga raskete...