Jälgi meid

UUDISED

POPULAARNE LOGO | Korendusaed on müünud juba 32 000 korda

Vaevalt Eestis leidub teist väikest piirkonda, kus üks ettevõte on müünud kandi nimega pusasid 16 000 tükki. Lisaks veel teist sama palju muid meeneid. Saare suurimal toidutootjal Hiiumaa Köögil ja Pagaril on see saarele omasest korendusaiast inspireeritud disainiga õnnestunud.

Hiiumaa Tarbijate Ühistu ostujuht Kersti Vesilind. | Erakogu

Ei möödu vast nädalat, kui mõnes suures meediakanalis ei esineks keegi inimene, kellel Hiiumaa kirjaga pusa seljas. Rääkimata siis Hiiumaast endast, kus avalikus ruumis ei pane keegi taolise kirjaga riideeset enam tähelegi, see on juba nii tavaline. Tihti saab kuulda lugusid, kuidas ühes või teises maailma otsas võõrad inimesed üksteisega rääkima hakkavad ainuüksi sellepärast, et kellelgi on särgi rinnal või mütsil kiri Hiiumaa“. 

Please wait...

Veel lugemist:

ÜHENDUSED

Eelarvekärpe tõttu jäi tänavu aprillikuus Hiiumaa parvlaevaliinil ära 14 reisi, reisijate ja üleveetud veokite arv aga jätkas kasvu.

PERSOON

Teele Platov (38) arvutab, et noorena emaks saamine annab talle asjaolude kokkulangemise korral võimaluse nautida ka vanavanavanavanaemaks olemist.

LAPSESUU

Emadepäeva eel uurisime Palade lasteaia lastelt, kuidas nad emadepäeva tähistavad, mis teeb nende arvates emad rõõmsaks ja kurvaks ning mille eest tahaksid lapsed oma...

UUDISED

Täna ilmus Suvelehe esimene tasuta erinumber, millest leiab inspiratsiooni ja väärtuslikku infot kõigile Hiiumaa külastajatele, ka neile, kellel juba mitmes kord Hiiumaad avastada.