Kui mujal Eestis ulatusid nädalavahetuse järjekorrad PPA teenindustes uksest välja, siis Kärdlas oli olukord rahulik. Ilmselt pääsesime nii lihtsalt sellepärast, et meid siin saarel on lihtsalt vähe.
Kuuldavasti oli Hiiumaa teenindus üks viimaseid, kus laupäeval tõrked sertifikaatide uuendamisel likvideeriti. Siinsed inimesed jäid ka selles olukorras rahulikuks.
Tõrked tabasid Kärdla PPA teenindust ka pühapäeval, kus peale lõunat enam sertifikaate uuendada ei saanudki.
Ka sellest ei juhtunud midagi, ei rutanud inimesed Eesti riigiga kurjustama ega tulnud PPA pressiteadet.
Eks me ole ju harjunud, et tuleb ette olukordi, kus asjad inimese tahtest ei sõltu. Nagu madal veetase meres või madal pilvitus lennuväljal.
Lepime ka sellega, kui lennuk ei lenda, aga kahjuks kannatavad seetõttu nii usaldus kui lendude täituvuse numbrid. Transaviabaltika teatas, et Kärdla lennuliini reisijate arv püsib madal ja pigem näitab langustrendi.
Kuressaare lennuväljal on täppismaandumisseade, mis aitab lennukil maanduda ka kehvemate ilmaoludega, meil Kärdlas mitte. Koos sellega kannatab aga usaldus teenuse vastu.
Ehk tsiteerides üht sotsiaalmeedia postitust: “Kohati lihtsalt ei jaksa närveerida, kas lend läheb või mitte. See on nii väsitav!!! Eelmine nädal oli ju täiesti jube! Kui on kindlalt vaja mingi kell Tallinnas olla, siis paraku kasutan praami! Palun ometi tehke midagi kiiresti selle seadeldise soetamisel!”
Kuigi lepime oludega, teeme vaikimisi uusi valikuid ehk sõidame laevaga. IDkaardi võimalusi nüüd küll vaevalt paberite vastu vahetame. Selleks on see liiga mugav teenus.
7. november 2017